Uppdatering...

nu har jag varit borta eller hemma beror på hur man ser det, i getinge (halland), har fyllt år & myst med familjen.
igår var det mamma-middag på förskolan där jag jobbar, vi åt good medelhavsbuffé & hade pärlparty, införskaffade mej pärlor till öronen.. "pearls are a girls best friend" som jag brukar säga hehe.. mer för pärlor än diamanter!

ni som bor i uppsalatrakten kan jag tipsa om Annica nilsson & pirum som henne företag heter, hon är utbildad på pärlor & håller först föredrag osedan visar hon sin egen kollektion av smycken, heelt underbara!

PIRUM



Idag har vi haft planeringsdag på jobbet o ätit upp resten av maten, trevlig dag faktiskt..

Imorgon ska jag & J till svista gård & kolla när korna får springa på grönbete, ska bli såå mysigt!

Tschüss!

image54




Kommentarer
Postat av: jannica

ha en bra dag , några planer för dagen?

2008-05-18 @ 11:39:51
URL: http://goldenrain.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback