packar...

"Hej alla!" (tänk jolanta i hipphipp)

image53



Håller på & packar, för imorgon är det dags att tåga ner till rätt sida av vårt avlånga land igen! underbart!
ska ner & fira min & syrrans födelsedagar, ska bli roligt att träffa alla igen, det var såå längesen jag träffade bror m fam, inte sedan i julas.. men tiden har gått sjuukt fort, oh my god.

Idag har Carina varit här o fikat tårta, henne bor jag 1 km ifrån men ändå inte träffat sen innan jul.. skandal. men vi fikade iallafall tårta som jag hade haft med till jobbet idag o bjudit på.. väldigt uppskattad.. o tror fan det, det var 37 spänn svenska jordgubbar på..haha min tabbe på konsum men okej, dom var goda iallafall.. annars hade det känts ännu mer ovärt..

Ska nog följa med o kika lite hoppning nån tisdag framåt med carina, hennes dotter hopptränad..kul kul =) längesen nu..

Nu ska jag packa lite till!

Tcshüss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback