Morrn Morrn..

Idag är det söndag.. redan??
Fattar inte att jag varit ledig sen i onsdags, dagarna går så sjukt fort man blir ju nästan rädd, snart kommer man sitta här o fundera på om man borde ta fram adventsstjärnorna.. herregud.

Anyhow, idag ska det äntligen komma en snubbe & kolla på vår TVbänk & förhoppningsvis ge den ett nytt hem..
Annonsen har legat ute ett tag nu så är noh beredda att gå ner lite i pris bara för att få sålt den, skulle vara så skönt.

Borde gå & diska så det inte ser ut som jerusalems förstörelse i köket, sedan måste jag börja planera vad jag ska ha på min lilla buffé på födelsedagen =)
Måste hinna ut i solen en sväng också...


vad ska ni göra idag?

image52

Im longing for this
soon we'll meet again


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback