about me..

Namn: Ida Charlotta Johansson
Piercingar: ja vanliga i öronen & en högst upp i örat har även haft en 10 mm töjning i örat, gonna get it back!
Tatueringar: Nope
Längd: 163
Skostorlek: 38
Hårfärg: Blond
Är du kär i någon: absolut <3
Önskar du att du bodde någon annanstans: ibland, närmre min familj..
Tänker du på självmord: Nej verkligen inte!
Tycker andra att du är attraktiv: det får man väl hoppas.. haha
Dricker du: Ja när det är kalejs!
Använder du droger:
no, kaffe?
Röker du:feströkandets dagar är förbi
Vilket shampoo använder du: byter hela tiden, inte hittat nån favorit ännu =(
Vilken parfym använder du just nu: DKNY  be delicious  
Vad är du rädd för: döden, spindlar, mörker, att nån av mina nära ska bli sjuka/dö
Gillar du att tvätta: que? gör nåågon det? fast ifs skönt med rena kläder
Gillar du Berg-och-Dalbana: skräckblandad förtjusning

SENASTE..
Film du hyrde:
hm längesen men det var nog 23 med jim carrey
Film du köpte: änglagård 1 & 2 tror jag
Låten du lyssnade på: big girls don't cry
Låten du hade på hjärnan: total eclipse of the heart.. donno why.
Låten du laddade ner: hönan agda *love*
Personen du ringde: Jovel
TV program du tittade på: Talang 2008
Personen du tänkte på: haha vet inte, man tänker ju hela tiden, antagligen att rapkillarna på talang var sådär

FÖR ELLER EMOT...
Långdistansförhållanden:
För
Utnyttja någon: Emot
Självmord: Emot!
Teenage smoking: alla har en egen vilja sålänge dom inte blåser på mig...
Att använda droger: återigen, bara inte jag blir inblandad men det är ju inte bra!
Sex före äktenskap: För?!
Köra onykter: anti!!!!
Förhållanden: För

FAVORIT..
Mat:
grillat
Låt: hönan agda & big girls don't cry
Sak att göra: umgås med nära & kära, shoppa, se en bra film osv osv
Sport: är ingen sportmänniska
Dryck: Vatten & cola light
Kläder: min nyaste jeanskjol
Film: massor men bästa senaste filmen är walk the line
Bil: Audi Q7 god give me

HAR DU NÅGONSIN:
Gråtit över en pojke: 
Ja
Gråtit över en flicka: Ja, vänner
Ljugit för någon: det har vi väl alla?
Varit i slagsmål: mja, om det räknas att man försökt ruska vett i någon
Blivit arresterad: haha nej

ANTAL..
Gånger du varit kär:
inte så många förälskad fler..
Gånger ditt hjärta brustit: har väl hänt..
Hjärtan brustit på grund av dej: i guess..
Tjejer du kysst/kindpussat/pussat: haha säger inget så har jag ingenting sagt!
Gånger ditt namn varit med i tidningen: hm har hänt
Ärr du har på kroppen: 2 större många små..
Ska bli skoj: att bli florist..
Ska inte bli skoj: .hm vet inte..
Sparar till: sommarpengar...
Väntar på: sommaren
Dagens dryck: flädersaft!

SENASTE..
Bok du läste:
På det fjärde ska det ske av kajsa ingemarsson
Personen du fick mail av: Facebook 
Personen du fick brev av: coop? haha
Personen du fick sms av: syster yster
Gången hela din familj åt middag tillsammans: åh allt för längesen =( i julas.. men snart kommer jag!! =D
Saken du köpte: ett laptop fodral som inte passade så imån bär det av till sthlm & ordningoreda
Vad har du gjort idag: städat, slappat & sprungit på stan
Var det kul: jovars..fast fodralet passa ju inte.skit.
Hur tidigt stiger du upp: vardagar 08.30
Vad ska du göra ikväll:
se independents day, hundra år sedan..
Är du seriös: beror på vem du frågar ;)
Vad är du allergisk mot: dryga folk
Var har du ont: ingenstans just nu..
Använder du hårspray: vääldigt sällan, bara glansspray..
Kan du stå på händer: öh tror inte jag vill prova..
Favorit serie: sex and the city the one and only!!! 
Håkan Hellström eller The Ark: båda är okej.. båda har bättre & sämre låtar =)
Bright eyes eller Lars Winnerbäck: Lasse helt klart!
Salt eller socker: both..
Gillar du ketchup: njae, inte så värst, bara till vissa saker..
Är du glad nu: Ja det är jag för det mesta..=)
Var du glad igår: i guess..
Känner du nån som jobbar på sjukhus: Ja på akis.
Vad dansar du till: schlagers!
Stockholm är: i mitt hjärta..underbar stad, dock är jag nöjd med att kunna åka dit & kunna åka därifrån..
Göteborg är: mitt blivande boende..
Kan du sjunga: well i guess..
Mer värt än guld: kärleken, vänner & familj
Spaghetti eller makaroner: spagetti..
Ett land jag helst vill besöka: finns sååå många!!


image50

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback