Tomorrow is the BIG DAY!

För ganska längesedan, mer exakt den 12e maj fyllde jag 20 år. då fick jag en neccesär av min sambo.. inuti den låg 2 biljetter till Jonas Gardells nya show "Tillfällig gäst i ditt liv" & Imorgon är det dags! Helt underbart, längtar som en tokig!

Dessutom ska min supersnygga nya soffklädsel komma imån. BIG FUNNY DAY!

Idag har vi även vart på stan & hämtat ut biljetterna till Filippa Bark & Döden på uppsala stadsteater, ska också bli sjukt kul! När vi kom hem lagade jag en tacopaj. håll till godi folks!

image43




Glöm inte att rösta!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åååååååå Tacopaj e himla gott... länge sedan man gjorde det juh! Hm...
Ha sååå skoj på Gardell. Kommer nog bli en höjdare! :)

2007-10-30 @ 22:22:36
URL: http://dette.bloggspace.se
Postat av: marika

hej..
Det var ett tag sedan..Sist vi pratades vid va det inga roliga nyheter jag hörde..
Hoppas att allt är väl..Jag mår bara bra är extra glad idag för internet börja funka idag:)Tjihoo:)
har skrivit o lagt ut nya bilder på båda bloggarna:)
kan du inte skicka receptet på din tacco paj
ska nog göra det en dag..Mumsfillibabba:)
nu ska jag hoppa i duschen..
natti natt

2007-12-27 @ 20:37:57
URL: http://marika79.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback