shopping-dag.

idag har jag min joel haft en heldag av shopping.
först åkte vi på stan o shoppade nya gardiner o jag köpte en anteckningsbok i leopard till planering på jobbet.. vi tog även en fika på åhlens..gott.

sedan kollade vi lite julklappar. köpte dock inget..

efter det tog vi en sväng till ÖB, köpte lite smått & gott där. sedan åkte vi till IKEA som hade medlemskväll..sålde ut massa möbler för 150 kr.. kollade efter en säng men hitta ingen vi gillade. synd. köpte dock nya kuddfodral, lådor till våra nyuppsatta hyllor i sovrummet (sitter mellan våra garderober o framför hänger ett härligt lila tyg..har orientaliskt tema i vårt sovrum, blev himla bra det där) köpte även 2 stekpannor på fynsavdelningen för 15 kr. vet dock inte vad som var fel på dem?!

sedan åkte vi till coop för att inhandla ingredienser till äppelpaj för mårgondagens fika med C & L, skulle ha nötter (naturgodis) sååå dåligt utbud..inget osaltad. sur blev jag. riktigt pissed. köpte iallafall de andra som behövdes så får jag åka till vårt finfina ica imån o handla nötter o mandel..

have a great night!

kisses.

image42

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback