En mysig kväll.

igår satt jag o my man i soffan o höll på att dega sönder. då kom jag med den superbraiga iden att vi skulle ta o åka till stan, käka lite & sedan gå o se en bio.
Sagt o gjort. det blev himmelsk thaimat på amazing thai. väldigt passande namn, det var verkligen AMAZING!

Vi beställde en färdigkomponerad meny bestående av följande.

Förrätt: Man fick välja på Kokossoppa med kyckling eller vårrulle, jag tog soppan & Joel tog vårrullen. Båda va jättegooda. soppan var helt outstanding!

Huvudrätt: bestod av en rund träplatta som gick att snurra på, på denna ståd en skål med ris, en röd curry gryta med tigerräkor, en fläskgryta med sesamfrön, en nudelwok me tofu och en kycklinggryta med casewnötter. SUPERGOTT allting, räkgrytan var dock liiite för stark för mig men ändå väldigt god.

Efterrätt var kokosglass, den tyckte dock inte Joel om, men jag tyckte den var god, lite speciell men klart godkänd.

Mätta & glada gick vi till bion, inhandlade popcorn o cola och satte oss tillrätta och garvade ihjäl oss till I now pronounce you chuck and larry! gud vilken feel godd film, superbra! SE DEN!

Nöja med mättamagar och många skratt åkte vi hem, väl nöjda med vår improviserade kväll på stan.

image40
 
image41

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback