den sjundeitionde tvåtusensju

jaha, nu har jag varit så nere jag någonsin varit i hela mitt liv & sedan kommit upp igen.. allt på ca 7 dagar.

började med att min joel fick hjärtklappning o efter några dagar åkte vi till akuten på ackis. han blev inlagd o fick gå med elektroder på sig o fick sedan sövas o fick en elstöt för o sätta hjärtat i rätt rytm igen.
fick lämna honom på sjukhuset kl 21 varje kväll o varenda gång kändes det som om hjärtat slets ur kroppen på mig. fruktansvärt.
nu har de även upptäckt att han ev har något som heter epstein. att vänster o höger kammare inte är riktigt lika stora.. men tydligen är det inget akut, o något man kan leva med resten av livet utan att behöva operera... kanske borde jag vara helt förstörd av att han ev har en defekt på hjärtat MEN jag är glad för att dom hittat problemet o jag litar på läkarna att dom gör vad som behöver göras eller inte om fallet är så. huvudsaken är att min joel mår bra o det gör han. pigg som en nötkärna, till skillnad från innan stöten.

läskigt hur ens liv kan ändras från dag till bäcksvart natt på bara några timmar. ska iaf till ackis i morgon imån o få vidare info. Om något behöver göras eller inte.. tydligen ska han röntgas o de ska bestämma om han bara får ställa sig i den vanliga kön eller om de vill skynda på det lite..

skönt att ha honom hemma nu iaf. man förstår hur mycket man ska uppskatta när man får vara tillsammans.


all my love joel.

nu tittar vi på lord of the rings o sen ska vi tvätta lite..

ta vara på varandra!

Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback