piss-dag.

Jag är sjuk. därför är idag en piss-dag.
jaja, inte deppa så nu gör jag en liten lista som jag hittade:

Din ålder: 20
Födelsedag: 12 maj
Syskon: två- En syster, tilda & en bror, Marcus
Hårfärg: Blond
Ögonfärg: Brun
Vad shoppar du helst: Inredning, kläder skor ja allt är väl roligt, det är kul att handla
Hur många skor har du? runt 15 kanske
Hur många par byxor har du? några stycken. älskar mina svarta jeans.
Har du några smycken som kostat över 1000 kr? ja, efva attling, två stycken
Färg: svart, vitt, brun, turkos, guld..gillar de flesta färger
Sport: hm, e inget sportfreak..
Ord: öh nae
Snusat? en gång i fyllan o villan.
Hoppat bungyjump? återigen: öh nae! fy fan. aldrig i livet!
Brutit mot lagen? who hasn't?
Fått dig själv att kräkas? jadå.
Vad använder du för schampo? gliss
Vad är du mest rädd för? Att förlora någon jag älskar.
Vad lyssnar du på just nu? Ljudet av ugly betty på tvn.
Pizza eller choklad? beror på men nu är det mörk choklad som gäller..gärna med pistagenötter. det köpte min joel till mig idag för att jag är sjuk..
Guld eller silver? beror på sammanhanget.
Roligast idag: inget faktikst. jag ör sjuk. inget är kul då.
Vad vill du helst av allt göra just nu? bli frisk så jag får gå o se filippa bark imån kväll..


Som jag sa så var min joel så gullig idag. han hade handlat o kom hem med en hänt extra o mörk choklad till mig.
my sweetiepie. love.


image46


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback