Projekt: Nails!

Nu är det enough! Nu får jag ta tag i mitt liv o mina händer! Har världens absolut sämsta nagelkvalitet vilket genererar i att jag har väldigt korta naglar..då jag även har väldigt smala fingrar o små naglar på bredden så ser dom minimala ut.. så fort dom växer ut så går dom av direkt. så jävla tröttsamt!

Så nu ska jag ta hem lite fancy oriflameprodukter o ta tag i mitt liv.. det är ju gratis trots allt för har inte utnyttjat min bonus ännu, så på nästa order ska det fixas hem bra nagelvård!


Weak Nail Hardener
image6
Nail Growth Booster

image7
Nail & Cuticle Fortifier

image8
Dessutom har jag världsens bästa Evitaminkräm som tar hand om nagelbanden! Så nu är mina dåliga naglar dagar so over!


Auf wiedersehen eller något sånt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback